Dankzij de Arbowet zijn vele ondernemingen gedwongen maatregelen te nemen rondom de ontruiming. Hierbij wordt niet enkel gedacht aan de aanwezige medewerkers, maar ook aan de externe bezoekers op dat moment. Om een geleidelijke ontruiming mogelijk te maken, is het verstandig om als onderneming gebruik te maken van een bezoekersregistratie. Echter vergt de registratie van elke binnenlopende bezoeker veel tijd. Hierdoor zal het ontvangst al snel omslaan in een zakelijk gesprek, waarbij de bezoeker wordt gevraagd enkele gegevens door te geven. Een digitale receptie geeft de onderneming de mogelijkheid tijd te besparen door de registratie over te nemen. Hierdoor zal de onderneming de vrijheid krijgen de gasten te verwelkomen. Digitale receptie Met een digitale receptie is het mogelijk de bezoeker zich te laten registreren, waarbij een onbemande receptie geen hindernis zal zijn. Aan de hand van een vooraf gestuurde QR-code is de bezoeker in staat zichzelf aan te melden. Meer informatie ontvangen Per mail zal de onderneming de bezoeker op de hoogte stellen van enkele informatie. Zo zal de bezoeker op de hoogte worden gebracht van de routebeschrijving, parkeerinstructies, wifi code, Covid gezondheids- en bezoekersvoorwaarden en uiteraard de QR-code om gemakkelijk en contactloos aan te melden. Dit systeem zal de onderneming gemak bieden en een professionele indruk achterlaten bij de bezoekers. Aanpassingen rondom Covid In de huidige maatschappij staat het verspreide virus Covid centraal. Vrijwel elke handeling vergt een aanpassing om het virus zo snel als mogelijk tegen te gaan. De digitale receptie zal bijdragen aan de maatregelen door het contactloos registreren mogelijk te maken. De bezoeker is in staat zich aan te melden zonder hulp, waardoor contact zoveel mogelijk vermeden wordt en de maatregelen netjes opgevolgd worden. |
http://economy.nl |